Hayat Cadısı

Hayat Cadısı
ordan,burdan,sizden, benden...

Moda Cadısı

Moda Cadısı
hayatın stili, rengi, trendi...

Pratik Cadı

Pratik Cadı
evde, işte, hayatta ve her yerde...

Marka Cadısı

Marka Cadısı
pazarlama severler buraya...

Neeee alışveriş mi?

18 Ocak 2010 Pazartesi

Dayanamıyorum gerçektennn. Özellikle de mango indirimdeyken. Bu kadar fashionable ürünün bu kadar uygun fiyatlara düşmesi müthiş. Her sene mango indirimi dönemi maaşımı orda bırakıyorum. Evet ben tam bir alışverişkoliğim, kabul ediyorum.

Bu arada sadece indirimini beklemenize gerek yok. Kadıköy ve profilo alışveriş merkezinde cevher değerinde outlet mağazaları var. Müthiş uygun fiyatlara her ihityaca uygun 46 bedene kadar çeşitli ürün bulabiliyorsunuz kesinlikle tavsiye ederim.

Ben özellikle kadıköyü tercih ediyorum çünkü giriş ve alt katı sezon üst iki kat ise outlet. Aynı anda fiyatları da kıyaslayabiliyorsunuz.

Kadıköyde ilerleyen günlerde daha birçok uygun fiyatlı alışverişin adresini veriyor olacağım beni takip etmeye devam edenlere duyurulur. Yazının sonunu şöyle bitirmeyi uygun buldum " I LOVE MANGO!!!!"

1 yorum:

Mine Erkan dedi ki...

Yelda'cım,
Beyoğlundaki büyük Mango'nun alt katı da outlet. Geçen hafta keşfettim.
İyi alışverişler
Mine Erkan

25 Ocak 2010 15:28

Yorum Gönder

 

2009 ·Hayat Cadısı by TNB