Hayat Cadısı

Hayat Cadısı
ordan,burdan,sizden, benden...

Moda Cadısı

Moda Cadısı
hayatın stili, rengi, trendi...

Pratik Cadı

Pratik Cadı
evde, işte, hayatta ve her yerde...

Marka Cadısı

Marka Cadısı
pazarlama severler buraya...

Ayakkabılarınız Vuruyor Mu? ( pratik serisi )

30 Mart 2010 Salı

Hanımlarrrr bu yazım sizler için özellikle...

Bennn tam bir alışveriş cadısıyımmmm.. Ve kabul ediyorum ayakkabı hastalığım var...Ne zaman bir mağazaya girsem ilk adresim doğrudan ayakkabı reyonu oluyor.

Ne yapayım tutamıyorum kendimiiii?

Haydi itiraf edin şu an beni okuyorsanız kesin siz deeee :)

Pekii aldınız ayakkabıyı, haydi kocadan gizli eve sokabildiniz onu anladım. E üstüne bir de güzel ertesi gün ona uygun giyindiniz şıkır şıkırrr işe gittiniz...

1 - 2 saat sonra ayaklar sinyal vermeye başlar, hafif hafif vurmaya, eğer bir de çıplak ayağa giyildiyse de acımaya başlar...

Ben bunu yaşamamak için çok pratik bir çözüm öneriyorum üstelik çok çok ekonomik bir çözüm...

Pazarlarda, herşey 1 tl mağazalarında, ya da yapı marketlerde kesin rastlamışsınızdır. Mobilyalar kaymasın, yeri çizmesin diye satılır. Keçeden yapılmış köşe bantlarını mutlaka görmüşsünüzdür... İşte onlardan bir paket alıyorum, güzelce ayakkabımın arka iç kısmına, parmaklarımı vurabileceği yerlere ilk günden yapıştırıyorum ve tataaaaaaa istediğim ayakkabıyı giyebiliyorum.

Aynı şeyi çok topuklu bir ayakkabı giydiyseniz, ayak parmalarınızın altına gelen taban kısmınıza uygulayarak topuklu ayakkabıyı daha da konforlu hale getirebilirsiniz... 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

2009 ·Hayat Cadısı by TNB