Hayat Cadısı

Hayat Cadısı
ordan,burdan,sizden, benden...

Moda Cadısı

Moda Cadısı
hayatın stili, rengi, trendi...

Pratik Cadı

Pratik Cadı
evde, işte, hayatta ve her yerde...

Marka Cadısı

Marka Cadısı
pazarlama severler buraya...

Yaşamak Mıdır Çalışmak? Çalışmak Mıdır Yaşamak?

9 Mart 2010 Salı

Heyyyyyy 80 kuşağııııııııı ve sonrasııı? Hepimiz aynı soruyla mı karşılaşıyoruz?

Mesela ben hep ne zaman yırtcam diyorum? Bu gidişle zor....

Hayat boyu çalışcam mı? Bu mudur Yaşamak diyorum? Sanırsam ve malesef öööleeee...

Her ay kredi kartı borcumu sıfırlıcam ve bi daha alışveriş miiii töbeee diyorummm...Ama nerdeee???

Tüm dünyayı gezmek istiyorummm, her yıl en az bir ay tatilim olsun istiyorum, mini cooper'ım olsun istiyorum, mango'dan indirim dönemini beklemeden hesapsızca alışveriş yapmak istiyorummmmmm...Veeeee manolo blahnik ayakkabılarım olsun istiyorummmm.... İstiyorum da istiyorummmmm....

Ama nerdeee? Varsın yoksun çalış...Peki elimize ne geçiyor????

O zaman yaşamak için mi çalışıyoruz, çalışmak için mi yaşıyoruz bir daha düşünün... Ne için ne kadar özveri? Sanırım bunu dengelemek çok önemli. Bu mesajı göndermeyi ve tüm akranlarımı uyandırmayı bir sosyal sorumluluk olarak kabul ediyorum ve sadece paylaşmak istedim.

Tüm çalışanlara sevgilerrrrr.........

0 yorum:

Yorum Gönder

 

2009 ·Hayat Cadısı by TNB