Hayat Cadısı

Hayat Cadısı
ordan,burdan,sizden, benden...

Moda Cadısı

Moda Cadısı
hayatın stili, rengi, trendi...

Pratik Cadı

Pratik Cadı
evde, işte, hayatta ve her yerde...

Marka Cadısı

Marka Cadısı
pazarlama severler buraya...

KARŞINIZDA UÇAN MELEKLER...

28 Ekim 2010 Perşembe

Ailece Kanatlandık...

Uçmak güzel şeyyy...Gerçekten geçen hafta kuş olasım geldi :)
Kardeşim Erho sayesinde ( fotoda gördüğünüz charlie’s angel pozu veren – bana hiç benzemez tip olarak ondan dedim :) ) Hzl dzl, ben ve erho ile Hezarfen’de müthiş bir deneyim yaşadık. Sevgili kaptanımız Hikmet Bey bizi Hezarfen’den göklere uçurdu.


Öncelikle samimiyetle paylaşmak isterim ki Hikmet Bey’e bayıldık.. Uçağa biner binmez “bunu kullanmayı bilen var mı, ben bilmiyorum da!” dediği an bizdeki mor pembe karışık surat ifadeleri görülmeye değerdi.




Asıl bomba ise uçağın pervanesini çalıştırıp kapıları kapattıktan sonra bize “klimayı açayım mı?” sorsuydu. Sazan ekip biz atladık “evettt çok sıcak dedikkkk” ve kaptannnnnn uçağın kapısını kaldırarak doğal yollarla klimayı açtı :)

Öncelikle çok güzel bir deneyim, yere yakın uçmak, İstanbul’u yakından izlemek...Üstelik isterse önde oturan kişi de komuta edip kullanabiliyor...Kardeşlerime sonsuz teşekkürler...

İsterseniz siz de böyle bir deneyimi sevdiklerinize yaşatabilirsiniz hakkaten yaratıcı ve çarpıcı bir hediye...Yalnız çok da ucuz değil haberiniz olsun ona göre seçin hediye edilecek karşı tarafı benden söylemesi....  :)
















1 yorum:

modafobik dedi ki...

Hehe yazıdan sonra uçasım geldi valla :))

10 Kasım 2010 21:21

Yorum Gönder

 

2009 ·Hayat Cadısı by TNB