Hayat Cadısı

Hayat Cadısı
ordan,burdan,sizden, benden...

Moda Cadısı

Moda Cadısı
hayatın stili, rengi, trendi...

Pratik Cadı

Pratik Cadı
evde, işte, hayatta ve her yerde...

Marka Cadısı

Marka Cadısı
pazarlama severler buraya...

Memnun Oldum Sevgili KAHVE Ben De HAYATCADISI...

11 Ekim 2010 Pazartesi

Evet aynen öyle...Bu hafta sonu kahve neymiş asıl şimdi öğrendim...Meğer hiiiçç bilmiyormuşummm...



Nescafe’nin oldukça keyifli geçen bir blogger etkinliğindeydim.

Bugün saniyede dünyada 4500 fincan kahve içiliyormuş biliyor muydunuz inanamadım... Türkiye’de ise bu rakam bugün saniyede 65 fincan hiç az değil gerçekten...

Peki annanelerimizin, teyzelerimizin bize öğrettiği mişlere mışlara ne demeli? Kahve selülit yaparmış, hamileysen içmemeliymişsin, kahve zararlıymış, kahve içersen uyuyamazsınmış da mış...
Peki ben Nescafe’den ne öğrendim? Öncelikle yukarıdakilerin gerçekten mişli mışlı zamanda kaldığını... Kahvenin kırmızı meyveli bir bitkiden çıktığını...Ve kahvenin bir antioksidan olduğunu...Yani vücudumuzun bağışıklığına destek olduğunu...Yaşlanmaya karşı koruduğunu...Ve inanamayacaksınız ama yeşil çay’dan daha fazla antioksidan içerdiğini...ŞOK ŞOK ŞOK...

E tabbi bi zahmet bu faydalar düzgün içerseniz ortaya çıkıyor, yani bir fincana bir tatlı kaşığı ve günde 3-4 fincan kadar...Tüm araştırmaları görünce gerçekten hayretler içerisinde kaldım ve kahveyi yeniden keşfettim.Üstelik benim gibi yeşil çaycılara yönelik yeni bir kahveyi de deneyimledim. Nescafe'nin yeni çıkan kahvesi, "GreenBlend" yeşil kahve çekirdekleri de içinde barındırıyor.

Memnun oldum sevgili kahve ben de hayatcadısı...


Başka ne yaptık mesela sevgili pazarlama cadısını bu lama kovaladı. Hihiii hayvancağızla gözgöze gelip bakarsan olacağı bu tabbi yazmadan edemedim... :)

Harika bir nefes terapisine girdik tüm beynimizi oksijenle yeniledik...

Kısacası keyifle konuştuk, güldük, nefes aldık...

Teşekkürler Nescafe...






1 yorum:

Unknown dedi ki...

Nescafe gibisi yooook :)

12 Ekim 2010 09:15

Yorum Gönder

 

2009 ·Hayat Cadısı by TNB