Hayat Cadısı

Hayat Cadısı
ordan,burdan,sizden, benden...

Moda Cadısı

Moda Cadısı
hayatın stili, rengi, trendi...

Pratik Cadı

Pratik Cadı
evde, işte, hayatta ve her yerde...

Marka Cadısı

Marka Cadısı
pazarlama severler buraya...

Hakkını helal et 2010! Seninle olmak güzeldi...

31 Aralık 2010 Cuma


Yeni yepyeni bir yıl beni tüm sevdiklerimi bekliyor...Peki 2010'un bana kazandırdığı güzelliklerden birisi olan değerli arkadaşımın dediği gibi gerçekten yenilikleri beklemek için o bir geceyi atlamak mı gerekiyor?

Ben 2010'da bunu yapmadım ve 2011'de de yapmayacağım....

2010 bana çok şeyler kazandırdı. Blog'umu açtım, bu sene de dostlarımın arasına yeni dostlar kattım! Paylaştığım sevgiyi katladım... Yeni bir işim vardı, ona dört elle sarıldım ve hayallerime biraz daha yaklaşacağıma her geçen gün inandım...

Sevdiğim herkese bıkmadan usanmadan "seni seviyorummmm" dedim bunun için özel bir an beklemedim...


Kendimi biraz daha yakından tanıdımmmm evet ben tam bir cadıyımmmm bunu anladımmmm :)  Buna rağmen kendimi ve sevdiklerimi daha çok sevmeye başladım...

Diyeceğim o ki sevgi herşeyin anahtarı... Kimse ufacık bir sevgiye bile hayır demeyecek kadar muhtaç bu dünyada. Benim 2011'den en büyük dileğim SEVGİDEN hiç ama hiç uzak kalmamak ve insanları sevmeyi hiç bırakmamak... Size de sevgi dolu bir yıl dilerim...




1 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım benim nice mutlu yıllara...

31 Aralık 2010 15:06

Yorum Gönder

 

2009 ·Hayat Cadısı by TNB