Hayat Cadısı

Hayat Cadısı
ordan,burdan,sizden, benden...

Moda Cadısı

Moda Cadısı
hayatın stili, rengi, trendi...

Pratik Cadı

Pratik Cadı
evde, işte, hayatta ve her yerde...

Marka Cadısı

Marka Cadısı
pazarlama severler buraya...

BİR İKİ UFAK DETAYLA ŞIKLIĞI YAKALAYABİLİRSİNİZ...

13 Nisan 2010 Salı

Harika bir adres buldum. Hepiniz Harem takılarını duymuşsunuzdur. Duymadıysanız anlatmak isterim. Normalde tam ismi “Sultans of Harem Accessories” olarak geçiyor.




Genelde Boyner, YKM gibi çok katlı mağazacılık markalarında bu markanın takılarını bulurdunuz. Ya da duyardınız. Ben kendi mağazalarını keşfettim. Kaç mağazası olduğunu bilmiyorum, ama bence Bağdat Caddesi’ndeki müthiş... O kadar metrekareye bu kadar çeşitte ve güzellikte bir dünya sığdırmak... Çok başarılı.


Öncelikle Harem takılarından bahsedeyim size.
Uygun fiyatlarla, birbirinden sevimli, trend, şık ve tasarım takı alternatifini gerçekten doğru markası. Üstelik çok fazla çeşit var, her tarza ve zevke uygun altarnatifi bu mağazada bulmak mümkün. Kolyeler, küpeler, tokalar, yüzükler... Bitmedi... Şallar, çantalar, broşlar, cüzdanlar ve daha neleerr neleeerrrr....


Birazdan benim aldıklarımı gördüğünüzde bana hak vereceksiniz. Ve sabredin yazının sonunda adresini vereceğim :)


İşte bayıldığım ilk set: Adını “Yazın Coşkusu” koydum. Turkuaz rengi, yazal çok güzel örtüşür. Denizi, gökyüzünü çağrıştırır ve baktığınızda ferahlatır. Üstelik yazlık uçuşan blüzlerimle ve elbiselerimle uyum için olacak. Yanılıyor muyum?


İkinci tercihim şık bir kolyeden yana oldu: “Perfectoooo”. Hem işte, hem bir davette, ya da hafta sonu zerafetinde... Ne dersiniz hepsine gider değil mi?


Üçüncü tercihimin adı “Pembe ve Mor Düşler”. Yaza gelirken beyaz üzerine, ya da renkli kıyafetlerimle kombinleyeceğim oldukça hareketli, sevimli bir tasarım.


Dördüncü tercihim çok kullanışlı bir bileklik oldu, üstelik “Perfecto” ile kombinleyebilirim. Adı “Yansımalar”. Hem gündüz hem de geceye gidebilecek oldukça güzel ve alternatif kullanımlı.


Beşinci tercihim ise “Renklerin gücü”. Ne kadar göz alıcı, şeker gibi değil mi?


Bu tercihime tam anlamıyla bayıldım umarım siz de seversiniz. "Ver coşkuyu" :)


Veee son tercihim ise “Bonibon” lardan yana... Evet yanılmadınız bu bileklik o kadar şirin ve renkli ki adını bonibon koydum.



Veee merakla beklediğiniz adres tarifi geliyor: Erenköy ışıklarda tam Bağdat Caddesi üzerinde yer alan Divan Pub’ı herkes bilir. Bilmiyorsanız sorun.

İşte o ışıklardan Divan Pub’ın karşısına geçin. Ve arabaların geliş yönüne ters yönde yani Bostancı yönüne doğru yürüyün. Tam Divan ve Starbucks karşısına denk gelen sokakta Harem’i bulabilirsinizzzzz...


Şimdi yaza ben şahsen kendi detaylarımla hazırım ya siz? :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

artık baharıyede de varız
hemen tarıf ederlım serasker caddesı no 63 /e baharıye kadıkoy

22 Mayıs 2010 23:08

Yorum Gönder

 

2009 ·Hayat Cadısı by TNB