Hayat Cadısı

Hayat Cadısı
ordan,burdan,sizden, benden...

Moda Cadısı

Moda Cadısı
hayatın stili, rengi, trendi...

Pratik Cadı

Pratik Cadı
evde, işte, hayatta ve her yerde...

Marka Cadısı

Marka Cadısı
pazarlama severler buraya...

Ah şu erkekler... Nedir evlilikle derdiniz? Evlenmeyecektiniz bizi neden sevdiniz?

14 Nisan 2010 Çarşamba

Birlikteyiz mutluyuz huzurluyuz ta ki o güne kadar...
Birliktelik ve sevgiyle büyüyen güzelleşen aradaki sevgi bağı. Herşey mükemmel gidiyorken peki büyü nerde bozulur? İşte galiba biz kadınlar bu cevabı bir türlü bulamıyoruz.
Yani biz kadınlara da soruyorum evlilik her şey mi demek? Ya da benimle evlenmeyen erkek, henüz hazır değilim diyen erkek beni sevmiyor anlamına mı geliyor?
Peki ya erkekler için? Evliliği düşünmediğiniz kadınları gerçekten sevdiğinize emin misiniz? Ya da henüz hazır değilim demek “hiç hazır değilim mi” demek yoksa “kızım sen beni bekleme benden ne köy olur ne de kasaba, bağlama beni iple” mi demek?


Neden korkuyor bu erkekler? Evlenince napıyoruz onlara?...

Ya evlenenlere ne demeli? Birbirleriyle konuşurken yakalamaz mıyız? Abi ben ettim sen etme diye fısıldaşırken? Nerde yanlış yaptık? Sevmeseydik de bıraksa mıydık?


Cevabını arıyorum...



2 yorum:

Unknown dedi ki...

bildiğin bişey varsa ya şimdi söyle yada çok geç kalıcaz:P

17 Nisan 2010 21:20
yld dedi ki...

:) doğru yoldasın sen merak etme tatlım :)

18 Nisan 2010 21:23

Yorum Gönder

 

2009 ·Hayat Cadısı by TNB