Hayat Cadısı

Hayat Cadısı
ordan,burdan,sizden, benden...

Moda Cadısı

Moda Cadısı
hayatın stili, rengi, trendi...

Pratik Cadı

Pratik Cadı
evde, işte, hayatta ve her yerde...

Marka Cadısı

Marka Cadısı
pazarlama severler buraya...

Tiyatro Aşkı Hiç Bitmez...

18 Nisan 2010 Pazar

Harika bir oyun izledim. Tam anlamıyla kendimden geçtim. Müthiş bir yeniden yorumlama ve espirilerle gündemi yakalama...Mizahla sanat o kadar içiçe ki gülerken hayran kalmamak içten değil. Oyunun adı “Tarla Kuşuydu Jüliet”.
Kesinlikle tavsiye ederim. İstanbul Şehit Titayro’larında izleyebilirsiniz. Tüm oyuncuları ve özellikle Engin Alkan’ı bir kez daha ayakta alkışlıyorum.
Konusuna gelince, Romeo ve Jüliet’i günümüzde gayte her birimizden izler taşıyan sıradan bir karı koca olarak hayal edin, yemek yaparken, dedikodu ederken, kavga gürültü tartışırken... Ne mi oluyor Shakespeare bu duruma müdahale ediyor. Ama bir detayı atladım, daha doğrusu özellikle sona bıraktım. Ne mi oluyor? Tüm bu olaylar olurken aslında hepsinin ölü olduğunu öğreniyorsunuz ve kahkahadan kopmaya devam ediyorsunuz.

 
Detaylara ilgili linkten ulaşabilirsiniz. Herkese iyi seyirler...
http://www.ibb.gov.tr/sites/sehirtiyatrolari/tr-TR/Sayfalar/Oyun.aspx?oyunid=340

0 yorum:

Yorum Gönder

 

2009 ·Hayat Cadısı by TNB